Darmowa dostawa od 149,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dostawa

Dokument bez tytułu

Kurier - przesyłka krajowa | Przedpłata
 
od 149 zł
Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg)
9,99 zł
BEZPŁATNIE
Kurier DHL (paczka do 30 kg)
11,99 zł
BEZPŁATNIE
Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25℃ (paczka do 30 kg)
16,99 zł
BEZPŁATNIE

Kurier - przesyłka krajowa | Pobranie
 
od 149 zł
Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg)
13,99 zł
BEZPŁATNIE
Kurier DHL (paczka do 30 kg)
15,99 zł
BEZPŁATNIE
Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25℃ (paczka do 30 kg)
19,99 zł
BEZPŁATNIE

Realizacja zamówienia

Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Nie prowadzimy wysyłki poza granice RP. Jeżeli waga Państwa paczki przekroczy 30 kg, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia kosztów dopłaty.

Kurier DHL   

W przypadku nie odebrania paczki od kuriera DHL paczka trafia do najbliższego punktu POP (np. sklep Żabka). Otrzymasz powiadomienie e-mail/sms o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafi do punktu. W wiadomości przesyłany jest kod PIN, niezbędny do odbioru. Paczka będzie czekać na odbiór aż 7 dni kalendarzowych. Do odbioru paczki z punktu POP potrzebne są: kod PIN z sms i numer telefonu.

Czas dostawy zamówienia

Określony w regulaminie maksymalny czas dostawy zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Jednak w praktyce dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane szybciej. Najczęściej zamówienia złożone i opłacone do godziny 11.00 są wysyłane w tym samym dniu i dostarczane w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 11.00 są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Na karcie każdego produktu podany jest orientacyjne terminy jego wysyłki i dostarczenia. Należy pamiętać, że czas dostarczenia ulega wydłużeniu w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Reklamacje przesyłki

Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili dostarczenia paczki przez pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Proszę pamiętać, że do obowiązków pracownika firmy kurierskiej, należy udostępnienie Państwu możliwości weryfikacji zawartości paczki. Jeżeli będę mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące doręczanej przesyłki, prosimy o kontakt.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Obsługą Klienta:

Na termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu przewidziany na przygotowanie zamówienie do wysyłki oraz czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.

Dbamy o twoją prywatność

 

Nasz Sklep (znajdujący się pod adresem ewitaldo.pl) przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, np. adres IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań.

Masz prawo odmówić wyrażenia zgody na korzystanie w Internecie ze wspomnianych wyżej technologii, dostępu do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywania oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę Oleofarm sp. z o.o oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). W tym celu dokonaj zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzystasz (w zakresie plików cookies). Więcej informacji dowiesz się ze strony Polityka cookies.

Zamknij
pixel